Ben al behoorlijk wat jaren Corvette-minded, had alleen een zekere "angst" om een exemplaar aan te schaffen ivm slechte ervaringen bij exemplaren waar ik in het verleden was wezen kijken, uiteraard allemaal van een oud vrouwtje geweest, uitsluitend dealer onderhouden, alleen met temperaturen boven de 32 graden (Celcius) gebruikt, altijd de motor eerst flink warm gereden voor het vermogen werd aangesproken etc.etc.etc.
Ken persoonlijk een aantal mensen die een Corvette hebben gehad, op het moment dat er olie en benzine in gaat, geen probleem... tot het onderhoud om de hoek komt kijken... of een APK probleem etc.etc. te koop dus.
En dan word je voorzichtig.
Dit exemplaar ken ik al een aantal jaren, overgenomen van mijn collega, (ook lid van de HCC) wegens aanschaf van een C5 cabrio.
Heb er nu al redelijk wat kilometers mee geprutteld, problemen zijn te verwaarlozen, ben dus een blije eigenaar!
Afgelopen zondag in Breda nog aangesproken door iemand met de vraag of ik ook lid ben van de HCC.
Had behoorlijk wat problemen met inloggen, is nu gelukkig opgelost.
(Was trouwens een geslaagde dag in Breda, nog drukker dan voorgaande jaren!)
Heb redelijk wat foto's van meetings, als ik tijd heb zal ik ze posten (tot vervelens toe waarschijnlijk...)
Goed, nu even iets meer over mijzelf:
Ben zo gek als een deur, rijd naast Mercedes (zakelijk) ook nog met een Harley (Chopper):

en soms met een canadese CRX van Marjolein, mijn vriendin.
In 1965 zag ik het licht van het mooie Den Haag...
Ben daar wel opgegroeid, maar blij dat ik tegenwoordig lekker in een Brabants buitengebied woon.
Heb een aantal honden, Husky's (aantal jaren fanatiek in de sledehondensport geweest, nu op non-actief ivm leeftijd van de honden) en 1 Shar-Pei (zo'n rimpelding met een blubberlip)
Heb ook nog een dochter sinds 1993 waar ik nog trotser op ben dan op de rest.
Oh ja, ik werk ook nog, probeer het tot 50% te reduceren, 12 uur p/dag vind ik genoeg...
Zo, verslagje lijkt me zo wel lang genoeg, eerst even het forum doorsnuffelen!