Van de o2 sensor gaat hij niet sputteren, alleen zal de co waarde in je uitlaatgassen op gaan lopen.
Ik had ook steeds een 32 of 36 code , dat weet ik niet meer, kan het wel even opzoeken, want heb er toentertijd een stuk over geschreven in het clubblad. Ik had inmiddels ook alles vervangen, van maf sensor tot kabels en relais.
De mijne starte goed, en pas als hij warm werd begon het sputteren. En als hij af sloeg kreeg ik hem met geen middel weer aan de praat. Even laten afkoelen, en dan startte hij weer.
De ecm zit onder het dashboard aan de passagierszijde, lastig bij te komen.
Ik heb hem toen laten lopen en de printplaat een beetje getordeerd, en toen sloeg hij af. Weer starten, en kon heb door de printplaat te torderen af laten slaan.
Kon de breuk echter nergens vinden, en heb er een andere ecm ingezet. Daarna nooit meer problemen gehad.
De oude ecm heb ik nog wel liggen, echter die laat je vette na een kwartier afslaan