bosp-corv schreef:Hier nog een mooi filmpje,is wel een Mustang maar zal vergelijkbaar zijn,persoonlijk
vind ik de S type beter klinken,die maakt niet zo,n snerpend geluid,al is het maar net wat je zelf mooier vind,daarom blijft het moeilijk te vragen wat een ander mooi vind,ik hou niet van dat snerpende geluid,liever een diepere toon, zelf vind ik de uitlaten die EPS maakt erg mooi klinken,sterker nog het mooiste geluid wat ik bij een Corvette gehoord heb was een EPS uitlaat,je kan ook het geluid kiezen wat je wil,dus wellicht ook een opti
Daar kan nog wel eens veel verschil in zitten: het geluid van Corvette of Mustang. Je praat over heel andere motoren: de Corvette met centrale nokkenas en dus een lage toerenmotor, de Mustang een V8 met bovenliggende nokkenassen, dus ook hogere toeren en mede hierdoor toch wat ander geluid. Ik ben zelf namelijk het geluid van de Corsa's aan het vergelijken geweest en kwam tot die conclusie
Borla heeft over het algemeen wat prettiger geprijsde uitlaten, maar hebben soms last van resonantie. Corsa heeft daar veel minder of geen last van, maar Corsa's zijn een stuk prijziger en worden niet in NL verkocht.
DarkAngelnl schreef:Ik heb een C6 met de S-Type van Borla,
Klinkt al wel aardig maar eigenlijk voor mij doen nog te stil.
Ga er voor dit rij seizoen weer begint een klep in laten zetten zodat hij de dempers overslaat.
als dat niet helpt komt er een spruitstuk met racekats.
Niet voor woon-/werkverkeer hopelijk?