want die Duitse degelijkheid spreekt mij meer aan dan de Amerikaanse kwaliteit. Alleen kom je met een Corvette ergens aan of voorbij rijden dan kijken de mensen nog eens om of steken de bekende duim omhoog ferry030 schreef:Zodra ik geld heb voor een Mercedes AMG dan komt die er gelijk![]()
want die Duitse degelijkheid spreekt mij meer aan dan de Amerikaanse kwaliteit.
Maar als mijn portomonee het toelaat dan koop ik echt een AMG (C klasse coupe in C63 of sedan, SL 63 of SL65).
Joost1990 schreef:Lastige keuze... Corvette heeft een hogere fun factor en je zal meer het gevoel hebben iets 'speciaals' te rijden maar als je van plan bent langere afstanden te rijden en veel waarde hecht aan comfort dan zou ik geneigd zijn om voor de AMG te gaan.
bosp-corv schreef:Zou gewoon de huidige houden,wat heb je hier in NL aan een 500+pk auto,behalve dat het zuipt
en meer geld kost,zeker voor een cabrio zonde van de centen.Tenzij je een poser ben,tja
dan gewoon er voor gaan.![]()
Verder blijft Mercedes AMG gewoon een extra snelle taxi

stoney schreef:..chick-mag-nettt (in het Russisch) zijn het ook Paul,![]()
..ik heb ze al eens bij de Mc d naar binnen hebben gehangen met hun dubbel DD's![]()
en dan test je ze met een oud kadetje.. maar dan kennen ze je niet![]()
![]()
![]()
(en de Dubbel D''s dan óók miet![]()
![]()
Doe dat maar eens met een taxi...dat lukt nóóit man![]()
![]()
![]()
Cenobyte schreef:Nondenju mannen, kan da nie even serieus se? Zit ik hier met een zwaar levensdilemma...
..maarja ik ken het..het bloed kruipt..

stoney schreef:ruilen is meestal huilen, of je koopt andermans ellende waar je ook niet blij van wordt.
ik vind de 350 ook heel niet verkeerd M,..maarja ik ken het..het bloed kruipt..
![]()
![]()
ferry030 schreef:Je heb toch ook een CLS gehad Mario??? Daar ook nooit grote kosten aan gehad??
Met een Mercedes moet je dus eigenlijk een goed gevulde portemonnee hebben anders er niet aan beginnen als ik jou zo begrijp?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten