umfufu1 schreef:leuk verhaal wel inderdaad. Maar bijzonder zou ik een 69 BB niet willen noemen - bijna 41% van de gemaakte corvettes had een BB - van die bijna 16.000 wagens rijden er waarschijnlijk op dit moment nog zo'n 20.000 rond
Erik
BigBlockBerry schreef:Tja, dat het een 427 was hadden we je wel kunnen vertellen, wat je had moeten fotograveren was het vin nummer in de A-stijl aan de bestuurders kant.
Als de motorkap origineel is (wat de garagehouder vast zal beweren ) dan is het idd een erg zeldzame Corvette, een L88!!!!!
Maar dat zal wel niet, de 196 stuks C3 L88-ers zijn zeker een ton p/s waard, en die laat je niet buiten staan...............
BigBlockBerry schreef:Tja, dat het een 427 was hadden we je wel kunnen vertellen, wat je had moeten fotograveren was het vin nummer in de A-stijl aan de bestuurders kant.
Als de motorkap origineel is (wat de garagehouder vast zal beweren ) dan is het idd een erg zeldzame Corvette, een L88!!!!!
Maar dat zal wel niet, de 196 stuks C3 L88-ers zijn zeker een ton p/s waard, en die laat je niet buiten staan...............
BigBlockBerry schreef:Jammer dat de "red line" op de toeren teller niet te zien is, dat zou iets meer duidelijkheid verschaffen.
Kijk ook ff op het type plaatje op de midden console voor de handrem, daar op staat o.a. pk's en compressie.
En zie ik daar nou beige stof / zwart leer bekleding????
Dat is erg ongewoon voor een 69er, het was vinyl of leer.
BigBlockBerry schreef:We kunnen natuurlijk ff aan Erik vragen wat hij voor z'n L71 heeft betaald (of wat ie voor z'n bouwpakket wil hebben)
Maar van de L71 zijn er toch nog zo'n 2700 van gemaakt in 69, des all niette min, zeker een Corvette die niet voor al te weinig over de toonbank gaat en de liefhebber/gek zal er zeker een hoop voor willen betalen.
Ik kan de staat van de Corvette natuurlijk niet bepalen, maar 40k is geen gek bedrag hier in NL.
BigBlockBerry schreef:Kan best zijn Paul, maar hier in de EU denken we toch iets anders over de prijs die we willen betalen voor een "zeldzame" Corvette, en dan heb je nog het probleem dat je voor elke 100 gekken in de US er hier maar 1 vind......
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast