Wie gaat er iets bij Summit Racing bestellen?

Plaats hier de algemene Corvette berichten, die je niet in bovenstaande forums kwijt kunt.

Wie gaat er iets bij Summit Racing bestellen?

Berichtdoor Peer81 » 28 jul 2010, 17:57

Hallo iedereen,

Eigenlijk een simpele vraag. Ik wil twee dingen bestellen bij Summit (koelvloeistof temp sensor en een T stuk voor mn extra olie druk meter) Kost bij elkaar iets van $15. Maar nu komt het, Summit rekent voor handeling $20 en voor het verzenden minimaal $45. Dus mijn bestelling van $15 is aan het einde van de streep een $80,-. geworden! :aargh: :down: En dat ga ik dus mooi niet doen voor iets wat in een enveloppe deze kant op kan. Nu is mijn vraag, mocht iemand bezig zijn om dingen te bestellen bij Summit of dat willen doen, of mijn bestelling dan ook mee kant (of ik bestel alles) zodat we de transportkosten kunnen delen.

Bij een andere bestellen is helaas geen optie want mijn digitale temp meter heeft deze sensor nodig anders had ik dat alwel gedaan. Zijn dus ook geen Corvette onderdelen.
Ik hoor graag wie wat wilt bestellen.

Groeten Peter
Afbeelding
Peer81
Moderator

Re: Wie gaat er iets bij Summit Racing bestellen?

Berichtdoor umfufu1 » 28 jul 2010, 18:43

ik ga daar niets bestellen, maar er ligt in de US nog wel een pakket op me te wachten. Dus de vraag is of ze die idiote kosten ook berekenen als je binnen US iets besteld. Als dat niet zo is dan kan je het naar mijn adres laten zenden en zo in 1 tijd over de plas tillen
umfufu1
5th Gear

Corvette: 1968 L71 Coupe, 1969 L46 Convertible, 2002 Z06

Berichtdoor Peer81 » 28 jul 2010, 22:59

Lijkt mij een perfect idee Eric!

Heb het even bekijken en jawel, binnen de US is handeling fee en verzendkosten in 1 maar $5,-. dus dan kom ik op een acceptabele 21 dollar uit (voordat alles het water overgaat.)
Ik zou dus graag van je optie gebruik willen maken! :)

Groeten Peter
Afbeelding
Peer81
Moderator

Berichtdoor umfufu1 » 29 jul 2010, 09:31

prima - PM me anders even met je mob nr. Je moet alleen niet teveel haast hebben. In Colorado ligt een differentieel te wachten op verscheping en in Michigan al mijn chassis onderdelen. In beide gevallen komt de boel met de slow boat, dus het kan wel een weekje of 6-8 duren voordat je het onderdeel in je hand hebt. Laat me maar even weten of dat OK is. Hoi Erik
umfufu1
5th Gear

Corvette: 1968 L71 Coupe, 1969 L46 Convertible, 2002 Z06

Berichtdoor Fred_S » 29 jul 2010, 12:10

Beetje of-topic...

Verzendkosten in de USA zijn inderdaad absurd, voor een Clutch Return Spring, een veer die in een envelop past vragen ze 95 Euro verzendkosten :wtf:

voor een artikel van 7 Dollar :lolsmack:
Fred_S
2nd Gear

Corvette: C6 Coupe Precision Red

Berichtdoor HiP #2 » 29 jul 2010, 18:41

Via Step-a-side kun je dit ook bestellen... staat hier meer over:
http://www.amerikaanseautopagina.com/fo ... =3&t=66599
Grtz Mark ->1984 Corvette C4 automaat
Afbeelding
HiP #2
2nd Gear

Corvette: 1984 C4

Berichtdoor Peer81 » 29 jul 2010, 22:10

Meestal heb ik niet zoveel problemen met de spullen die ik in de USA bestel. Veel komt van Ebay en als je het van te voren vraagt vinden de meeste het geen probleem om het gewoon via USPS te versturen. Als ik van verschillende tenten spullen nodig heb laat ik het altijd naar een vriend in NM versturen. Hij stopt het dan in 1 doos en verzend het dan naar NL. Het is al jammer dat USPS geen boten meer heeft zodat alles nu per vliegtuig gaat en $$ meer kost. Aangezien ik mijn vorige bestelling net binnen heb wil ik die vriend niet nog eens lastig vallen met mijn zooi dus doe ik het even zo.

Bedankt voor de link Mark! :) Maar zij bestellen pas eind augustus en is het half oktober binnen. Dat zou ik ook nog wel wat extra kunnen wachten om het met Erik zijn spullen mee te laten komen.
Nu heb ik van Halim een link gekregen naar de speedshop in Belgie. Ze hebben in ieder geval de t-fitting dezelfde temperatuur sensor hebben ze niet maar zal eens vragen of ze een soortgelijke hebben. :)

Ik laat nog wel weten hoe dit afloopt!

Groeten Peter
Afbeelding
Peer81
Moderator

Berichtdoor Peer81 » 06 aug 2010, 00:55

Ik ben er uiteindelijk aan uit gekomen.
Nog bedankt voor het aanbod Erik maar ik ga toch voor de wat snellere (duurdere) methode.
De speedshop ging allemaal niet zo soepel als ik had verwacht. Zou gister al een reactie krijgen per email maar heb vandaag nog niets en morgen is hun laatste werkdag voor 2 weken vakantie dus dat gaat hem ook niet worden.
Ga het pakketje naar Texas sturen zodat het dan naar NL kan, ben ik wel 50 dollar kwijt maargoed dat is nogsteeds een stuk minder dan die 80. Moet ik de spullen als het goed is over 2 weken in huis hebben.

Groeten Peter
Afbeelding
Peer81
Moderator

Berichtdoor callaway » 10 aug 2010, 23:14

Is die vent in Texas geen optie dan ?
die koopt het zelfs voor je op ebay of summit met zijn creditcard en stuurt het dan naar je op met USPS.

Toen ik mijn Turbo onderdelen zending liet komen ben ik perfect geholpen door hun.
.
callaway
4th Gear

Corvette: 1986 Coupe Z51 Black/Graphite.

Berichtdoor Peer81 » 11 aug 2010, 07:34

Ga het pakketje naar Texas sturen zodat het dan naar NL kan

:)

Groeten Peter
Afbeelding
Peer81
Moderator

Berichtdoor callaway » 11 aug 2010, 20:24

ah, excuus combo van zonnesteek en blond :bier:

overheen gelezen :B):
.
callaway
4th Gear

Corvette: 1986 Coupe Z51 Black/Graphite.

Keer terug naar Corvette algemeen