Heb je iets te koop of ben je naar iets op zoek? Plaats hier je advertenties of oproepen.
Forumregels
DISCUSSIE/ONDERHANDELING OVER PRIJZEN
Opmerkingen of onderhandelingen over prijzen richting de topicstarter zijn in een verkooptopic niet toegestaan, doe dit via PM of e-mail. Dit om lange discussies hierover te vermijden.
RECLAME
Het is niet toegestaan om een bericht te posten met een puur commercieel doel, zonder dat hierom is gevraagd door leden. Particuliere verkoop is wel toegestaan, maar gebruik hiervoor alleen de Shopping afdelingen. Gevraagde (commerciële) reclame is toegestaan, bijv. als iemand vraagt waar hij een bepaald artikel kan kopen of hoeveel iets kost. Verwijzingen naar een bedrijf of commerciële website is ook toegestaan in je signature onder een bericht, maar hou dit a.u.b. wel subtiel.
door Corvette 4 ever » 11 Sep 2025, 11:32
foto's zijn voor de echt geïnteresseerden op te vragen (zie hieronder mijn emailadres). Zeer mooie hardtop van mijn 1969 Corvette met mooie chrome lijsten, glas en nieuwe rubbers en hardware. Geeft je Cabrio een heel nieuwe look. Mijn 1969 Corvette heb ik jaren geleden totall loss gereden maar de hardtop stond toen en nu nog netjes opgeborgen. Die ging er elke winter op voor een maand of 5 en geeft een mooie look. Ik vond altijd dat ik 3 mooie wagens had: open, met witte softtop en met de hardtop in kleur van de auto (groen). Lak en fiberglas is prima zonder scheuren dus gewoon overspuiten in jouw kleur zou ik zeggen. Ik kijk hier maar weinig dus geinteresseerden kunnen mij mailen op:
marcelmaas73@gmail.com
-
Corvette 4 ever
- 1st gear
-
Terug naar Shopping