https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/chevrolet/m2240450575-2007-chevrolet-corvette-c6-z06-7-0-ls7-v8-handgeschakeld
Bij dezen, een gedwongen verkoop wegens tegenvallende cijfers afgelopen jaar met mijn bedrijf, maar ik houd mijn verstand erbij en maak hier een bewuste keuze. Ik koop later weer iets moois zodra ik er sterker dan ooit voor sta. Ik heb het geld hard nodig, maar laten we het niet te gek maken met de biedingen want dit doet serieus pijn
Ik heb deze wagen 12 jaar in bezit nu, zelf geimporteerd uit Duitsland omdat ik een Europees model in Victory Red zocht. Verkeert in uitstekende staat en de motor is net gereviseerd bij Hammink Performance. Dit is mijn primaire tour-wagen geweest voor ritjes door de Duitse bergen en dat waren werkelijkwaar de mooiste herinneringen - omgevingen waar hij helemaal tot zijn recht komt!
Verder houd ik er van dat deze wagens in zo'n standaard mogelijke conditie blijven. Ik heb wel aantal ergenissen aangepakt:
- Akrapovic uitlaat (OEM uitlaat heeft dat ratel-probleem)
- Goedkope instaplijsten vervangen voor luxe CF-varianten
- Windage tray voor constante olie-toevoer
- US-style (Eagle) achterlichten (custom loom, APK-veilig -> zelf gemaakt en is robuust
- Keramische coating
Tot slot heeft ie zojuist een serieuze, preventieve revisie gehad bij Hammink, want de lagers waren toch iets ingesleten ondanks mijn voorzichtige gebruik. Ook de klepgeleiders zijn weer in orde gemaakt en er is een windage-tray toegevoegd om toekomstige problemen te voorkomen, maar let wel dat als je gaat tracken zoals Outjr en serieuze bochten (> 1.2g voor lange tijd) gaat maken, vraag dan om advies voor olietoevoer upgrades. Voor gewoon sportief gebruik is er geen probleem uiteraard en kan hij er nu weer helemaal tegenaan.
Ik ben te bereiken op 06-50964656 (stuur eerst even een whatsappje), en de wagen is bij Hammink te bezichtigen die verder de consignatie voor mij regelt.