Beste Corvette liefhebbers,
Eind jaren 90 hebben Maya en ik een Corvette C3 gekocht in Houston en deze naar Nederland gehaald. Het was altijd een wens om zo'n briljant mooie auto te mogen rijden en dat hebben we dan ook bij 25 jaar met super veel plezier gedaan.
komen. Deze dame is volledig gerestaureerd en toen ze gereed was hebben we een eerste Corvette meeting in Ede georganiseerd waar ruim 100 Corvettes bij aanwezig waren: wat een feest. Dat hebben we een paar jaar later nog eens dunnetjes overgedaan zodat onze club weer een mooie meeting had met voorafgaand een toertocht over de Veluwe.
Nu dat we wat ouder worden rijden we minder in de Corvette en staat ze soms (te) lang stil en dat is zonde.
Daarom hebben we besloten om afscheid te nemen: niet voor de hoogte bieder maar voor de grootste liefhebber!
Vandaar dat ik eerst eens op ons Forum wil kijken of er interesse is.
Wellicht is dit helemaal de verkeerder periode maar wie weet.
Ja ik heb foto's, boeken, orginele stukken etc. etc. en allemaal bespreekbaar maar eerst maar eens kijken of er iemand is die intersse heeft. Foto's kan ik via Whaptapp of e-mail doorsturen en lang komen kan natuurlijk altijd. Wellicht kenn jullie de "BridgeHamton Blue" Corvette dat ze voor onze Nederlandse F16 staat omdat ik 10 jaar mocht mee werken aan de Luchtmacht dagen.
Info: 0651408113
martin@schoonderbeek.aero
soms kan het even duren als ik reageer omdat in niet altijd in NL ben.
Hartelijke groet Martin Schoonderbeek
Ede.