Hulp bij zoeken naar Corvette

Heb je iets te koop of ben je naar iets op zoek? Plaats hier je advertenties of oproepen.
Forumregels
DISCUSSIE/ONDERHANDELING OVER PRIJZEN
Opmerkingen of onderhandelingen over prijzen richting de topicstarter zijn in een verkooptopic niet toegestaan, doe dit via PM of e-mail. Dit om lange discussies hierover te vermijden.

RECLAME
Het is niet toegestaan om een bericht te posten met een puur commercieel doel, zonder dat hierom is gevraagd door leden. Particuliere verkoop is wel toegestaan, maar gebruik hiervoor alleen de Shopping afdelingen. Gevraagde (commerciële) reclame is toegestaan, bijv. als iemand vraagt waar hij een bepaald artikel kan kopen of hoeveel iets kost. Verwijzingen naar een bedrijf of commerciële website is ook toegestaan in je signature onder een bericht, maar hou dit a.u.b. wel subtiel.

Hulp bij zoeken naar Corvette

Berichtdoor Tommie99 » 27 Apr 2021, 17:24

Goedenavond,
Omdat het restaureren van mijn C4 helaas langer duurt dan gepland, heb ik maar besloten om te kijken of ik er een corvette bij kan kopen.
Ook omdat ik goede hoop heb dat we dit jaar weer meetings kunnen bezoeken.
Daarom ben ik dus op zoek naar een C4, het hoeft geen hele mooie te zijn maar wel een waar ik direct of met lichte inspanning mee kan rijden. Een beetje klussen is juist wat de hobby leuk maakt.
Een C3 is ook prima al ben ik bang dat ik voor mijn budget daarin niet kan slagen.
Mijn budget is maximaal 9000euro maar natuurlijk liever minder zodat ik geld overhoud om de corvette beter te maken.
Wie heeft of weet er een te staan die aan mijn eisen voldoet? Ook een link naar een internet aanbieder wordt gewaardeerd.
Hopelijk lukt het op korte termijn om er een te vinden zodat ik heerlijk kan touren deze zomer.
Met vriendelijke groet,
Tom
Tommie99

Re: Hulp bij zoeken naar Corvette

Berichtdoor Tommie99 » 24 Sep 2021, 20:13

Bij deze een update over de zoektocht naar een corvette.
Omdat de restauratie van de `87-er mij boven het hoofd groeide, eerlijk gezegd zag ik aleen maar werk.
Kon er geen tijd voor vrij maken en de auto ging steeds meer van mij "af". UIteindelijk het moeilijke besluit genomen en de auto verkocht. Gelukkig is deze wel goed terecht gekomen en is met een sneltrein vaart afgemaakt.

Met de garage leeg en geld op de bank gaat het toch wel kriebelen en op een avond zag ik een stalker corvette voorbij komen welke binnen mijn budget viel, gelijk een afspraak gemaakt voor de volgende dag.
Eerlijk gezegd viel deze corvette ook wat tegen maar toch de knoop doorgehakt en deze aangeschaft.
Het is een convertible dus dat is een plus, daarbij is de kap ook recent vernieuwd.
In mijn garage had ik nog een paxton supercharger kit liggen en het plan is om deze op deze corvette te zetten.
Maandag gaat deze voor de APK een hopelijk komt hij daar doorheen.
Het werk is voornamelijk cosmetisch, de lak is dof en moet gepoetst worden. Uiteraard zijn er ook een aantal beschadigingen maar het is ook geen nieuwe ;-).
De velgen heb ik inmiddels al laten opknappen en deze zien er als nieuw uit. Zal dit weekend foto`s plaatsen.

Woensdag ben ik terug gekomen van een heerlijk vakantie. Tijdens de vakantie had ik alle tijd om lekker rond te kijken op het internet naar alles wat met corvette te maken heeft.
Hierbij kwam ik een advertentie tegen van een Corvette ZR-1 uit 1990, prijs was niet hoog maar de foto`s waren ook niet best. UIt nieuwsgierigheid toch er een mailtje aan gewaagd en het blijkt een auto te zijn die wat liefde nodig heeft.
Na wat twijfelen toch een afspraak gemaakt om te gaan kijken na mijn vakantie.
Uiteraard bleef de twijfel want wat moet je nu met 2 corvette`s die ook nog allebei werk nodig hebben ?.
Vandaag was het zover en ben ik wezen kijken naar deze corvette.
Uiteraard viel deze ook weer tegen en bleek er meer werk aan te zijn dan ik gehoopt had. Er zat veel documentatie bij de auto en deze was altijd dealer onderhouden. Wel waren er veel beschadigingen aan de buitenzijde en was de lak ook slecht. Het zou verstandig geweest zijn om de verkoper de bedanken voor de bezichtiging en weer in de auto te stappen maar je kunt het waarschijnlijk al wel raden, morgen wordt de auto bij mij thuis afgeleverd ;-).

Nu heb ik dus de garage helemaal vol en genoeg werk om mij voorlopig van de straat te houden. De komende tijd wilde ik het qua werk toch wat rustiger aan gaan doen zodat er meer tijd vrij komt voor de hobby.
Waarschijnlijk zal ik de komende tijd af en toe een beroep doen op de technische kennis hier.
Plan is nu om eerst de stalker corvette af te maken en de ZR-1 te parkeren in de hoek.
Tommie99

Terug naar Shopping