2002 C5 electron blue te koop binnen de club

Heb je iets te koop of ben je naar iets op zoek? Plaats hier je advertenties of oproepen.
Forum regels
6. RECLAME
Het is niet toegestaan om een bericht te posten met een puur commercieel doel, zonder dat hierom is gevraagd door leden. Particuliere verkoop is wel toegestaan, maar gebruik hiervoor alleen de Shopping afdelingen. Gevraagde reclame is ook toegestaan, bijv. als iemand vraagt waar hij een bepaald artikel kan kopen of hoeveel iets kost. Verwijzingen naar een bedrijf of commerciele website is ook toegestaan in je signature onder een bericht, maar hou dit a.u.b. wel subtiel.

2002 C5 electron blue te koop binnen de club

Berichtdoor lt-man » 27 jul 2010, 12:44

Tsja het hoeft allemaal niet maar als er een liefhebber voor mijn auto is wil ik evt wel op zoek naar een C6.
Laatste clubmeeting nog een mooie c6 gezien, staat op marktplaats in de buurt van Winschoten, maar die was zwart en handgeschakeld....maar goed die van Erik is nog te koop.

Mijn c5 komt niet op marktplaats want hij gaat alleen voor goede prijs weg.
2002, c5 automaat, z51, electron blue, metallic. 1 Amerikaanse eigenaar gehad en heel kort 1 Nederlandse (heeft nu c6, ken deze man van telefoon)
-98000 km (uiteraard NAP en Carfax)
-electron blue
-alle opties BEHALVE
>instelbare demping (ik heb z51)
>cdwisselaar (radio heeft wel cd speler)
>glazen dak
-windows sticker (origineel)/ corvette map met instruciteboekje / goodyear informatie / corvette pen / kladblokje
-title kopie van eerste eigenaar
-vhs band met introductie video, dit hoorde bij de originele verkoop van de auto en is dus van chevrolet, niet los erbij gekocht.
-veel bonnen van alles in amerika (gewoon onderhoud / banden / smogtest voor vershepen)
-in NL bij andre boer in onderhoud, binnenkort gaat ie weer voor een beurt
-net polijstbeurt gehad met jaar lakgarantie
-originele Goodyear runflats zgan (max. 10k mee gereden, ook uit laten lijnen bij plaatsing)
-alles werkt
-geen deukjes lak zeer goed, bij voorbumper bijrijderszijde beetje steenslag schade
-aankoopkeuring andre boer ook nog aanwezig

foto hieronder en op clubsite onder danny pastoor 2002
Afbeelding
lt-man
1st Gear

Corvette: 2002 electron blue, Z51, autom

Keer terug naar Shopping