dat er meer vertrouwen in je hoogvlieg kunsten is

Geachte heer/mevrouw Schaap,
Enkele dagen geleden heeft u via onze website een offerteaanvraag gedaan.
U heeft toen aangegeven van 3 financiele dienstverleners een offerte te willen ontvangen.
Op dit moment hebben wij helaas nog geen aanbieder(s) kunnen vinden die u een concurrerend aanbod kunnen doen.
Het spijt ons dat wij u op dit moment niet beter van dienst kunnen zijn.
Met vriendelijke groeten,
Offerte Team Verzekeringen-Online
http://www.verzekeringen-online.nl
De enige onafhankelijke assurantiemarkt!

Jens schreef:Mischien is verzekeren op één van je ouders naam, indien mogelijk mischien toch een optie?????

bosp-corv schreef:Jens schreef:Mischien is verzekeren op één van je ouders naam, indien mogelijk mischien toch een optie?????
Die kennen hem te goed om daar in te trappen![]()

,ik ben bang dat dit de 1 van de weinige is

bosp-corv schreef:Nee joh ,die is ook te snel,ik ben bang dat dit de 1 van de weinige is
die ze wel willen verzekeren![]()

). Echter kreeg ik wel de indruk dat er een verzekering op kan als personenauto (tenzij ze dan alsnog melden dat de auto teveel morgen heeft...), dus daar ben ik nu nog even achteraan. Ik hou jullie op de hoogte. 
FReaKyJeRoeN schreef:Hey, da's het zusje van m'n huidige auto!![]()
Biks kan overigens ook niet verzekeren als oldtimer (want, voor een oldtimerverzekering moet de bestuurder minimaal 25 jaar oud zijn, zo konden ze mij vertellen). Echter kreeg ik wel de indruk dat er een verzekering op kan als personenauto (tenzij ze dan alsnog melden dat de auto teveel morgen heeft...), dus daar ben ik nu nog even achteraan. Ik hou jullie op de hoogte.

Red Beast schreef:FReaKyJeRoeN schreef:Hey, da's het zusje van m'n huidige auto!![]()
Biks kan overigens ook niet verzekeren als oldtimer (want, voor een oldtimerverzekering moet de bestuurder minimaal 25 jaar oud zijn, zo konden ze mij vertellen). Echter kreeg ik wel de indruk dat er een verzekering op kan als personenauto (tenzij ze dan alsnog melden dat de auto teveel morgen heeft...), dus daar ben ik nu nog even achteraan. Ik hou jullie op de hoogte.
wat een gelul allemaal zeg , ik was 21 toen ik de c3 verzekerde als oldtimer...
,Jero studeerd voor kamikaze piloot
,dus dan

bosp-corv schreef:
Ja maar jou vertrouwen ze wel Sander,Jero studeerd voor kamikaze piloot
,dus dan
worden de risico,s veel groter

Red Beast schreef:bosp-corv schreef:
Ja maar jou vertrouwen ze wel Sander,Jero studeerd voor kamikaze piloot
,dus dan
worden de risico,s veel groter
Ik vind het maar vreemd al die reacties , het leverd die mensen toch geld op als ze een verzekering kunnen afsluiten

Geachte heer Schaap,
Het is doorgaans gezien ook vaak niet mogelijk om met uw leeftijd een oldtimerverzekering af te sluiten. Er is echter een maatschappij die dit wel doet, hiervoor heb ik u een offerte toegestuurd.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Assurantiekantoor Diks
Milca de Vos
Telefoon: 030-6883700
Faxnummer: 030-7520799
Vanmiddag ga ik daar dus even een mailtje aan wagen om te controleren of dat écht waar is (aangezien ik uit de mail de indruk krijg dat ze alleen naar m'n leeftijd hebben gekeken)... 

FReaKyJeRoeN schreef:Goed nieuws:Geachte heer Schaap,
Het is doorgaans gezien ook vaak niet mogelijk om met uw leeftijd een oldtimerverzekering af te sluiten. Er is echter een maatschappij die dit wel doet, hiervoor heb ik u een offerte toegestuurd.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Assurantiekantoor Diks
Milca de Vos
Telefoon: 030-6883700
Faxnummer: 030-7520799
En de offerte is voor 80 euro per jaar!!Vanmiddag ga ik daar dus even een mailtje aan wagen om te controleren of dat écht waar is (aangezien ik uit de mail de indruk krijg dat ze alleen naar m'n leeftijd hebben gekeken)...

and drives an '00 Opel Astra 1.6i 16V Pearl 3-D
Dat is wel lekker Jeroen!! betere berichten, mja dan die Corvette nog scoren

bosp-corv schreef:Dat is wel lekker Jeroen!! betere berichten, mja dan die Corvette nog scoren
Ik weet nog een rood beest te koop![]()

and drives an '00 Opel Astra 1.6i 16V Pearl 3-D
bosp-corv schreef:Dat is wel lekker Jeroen!! betere berichten, mja dan die Corvette nog scoren
Ik weet nog een rood beest te koop![]()

De premie voor deze verzekering bedraagt per jaar
Oldtimerverzekering 78,75
Bovenstaand bedrag is exclusief 0,97 prolongatiekosten per (pakket)polis, 8,50 poliskosten per
polisafgifte en 7,5 % assurantiebelasting.
Deze offerte heeft een geldigheidsduur van 14 dagen, ingaande op de afgiftedatum van de offerte.
De definitieve acceptatie van deze verzekering vindt plaats na akkoord van de maatschappij. Aan de tekst
in deze offerte kunnen geen andere rechten worden ontleend dan aan de polisvoorwaarden.

Peer81 schreef:Overigens, bij mijn oldtimer verzekering is het verplicht om een dagelijkse auto te hebben, dus misschien dat je dat ook nog ergens tegen zult komen.
Veel succes met je zoektocht.
Groeten Peter

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast