Red Beast schreef:+ knal jij hem ff met 200+ tegen een andere wagen aan en die ander komt om of wat dan ook mag jij opdraaien voor de kosten en leg het dan maar aan je nederlandse verzekeraar uit...
Ik denk dat je dan nog weinig uit te leggen hebt
Red Beast schreef:+ knal jij hem ff met 200+ tegen een andere wagen aan en die ander komt om of wat dan ook mag jij opdraaien voor de kosten en leg het dan maar aan je nederlandse verzekeraar uit...

Red Beast schreef:JP schreef:Vriend van mij zit ook op zo'n combinatie in De. Hij ziet ze dan ook regelmatig met dergelijke snelheden voorbij komen...en na verloop van tijd ziet hij ze weer als ze door de Polizei bij elkaar worden geveegd...maar dat is dan ook een HELL of a WAY to die...FUCK IT, gas d'r op, daar zijn ze voor gemaakt en ik wil niet achter de geraniums op 85 jarige leeftijd om het leven komen...nou heb ik geen airbags dus mag ik meteen door...haha ik hoef niet eens naar het licht toe te lopen...
tja je wil niet weten wat je af en toe ziet aan ongelukken ...
+ knal jij hem ff met 200+ tegen een andere wagen aan en die ander komt om of wat dan ook mag jij opdraaien voor de kosten en leg het dan maar aan je nederlandse verzekeraar uit...

bosp-corv schreef:Red Beast schreef:JP schreef:Vriend van mij zit ook op zo'n combinatie in De. Hij ziet ze dan ook regelmatig met dergelijke snelheden voorbij komen...en na verloop van tijd ziet hij ze weer als ze door de Polizei bij elkaar worden geveegd...maar dat is dan ook een HELL of a WAY to die...FUCK IT, gas d'r op, daar zijn ze voor gemaakt en ik wil niet achter de geraniums op 85 jarige leeftijd om het leven komen...nou heb ik geen airbags dus mag ik meteen door...haha ik hoef niet eens naar het licht toe te lopen...
+ knal jij hem ff met 200+ tegen een andere wagen aan en die ander komt om of wat dan ook mag jij opdraaien voor de kosten en leg het dan maar aan je nederlandse verzekeraar uit...
Ik weet niet wat voor verzekering je heb, maar ik ben gewoon verzekerd ook in het buitenland en er staat nergens in de polisvoorwaarden dat je in Duitsland niet
op de autobahn hard mag rijden .of je nou met 120 of 200 ergens tegenaan knalt maakt voor de ravage niet veel uit .
.
Trogdor schreef:Als je op de Autobahn harder rijdt dan de adviessnelheid van 130 dan ben je wel deels aansprakelijk.
Trogdor schreef:Als je op de Autobahn harder rijdt dan de adviessnelheid van 130 dan ben je wel deels aansprakelijk.
bosp-corv schreef:Red Beast schreef:JP schreef:Vriend van mij zit ook op zo'n combinatie in De. Hij ziet ze dan ook regelmatig met dergelijke snelheden voorbij komen...en na verloop van tijd ziet hij ze weer als ze door de Polizei bij elkaar worden geveegd...maar dat is dan ook een HELL of a WAY to die...FUCK IT, gas d'r op, daar zijn ze voor gemaakt en ik wil niet achter de geraniums op 85 jarige leeftijd om het leven komen...nou heb ik geen airbags dus mag ik meteen door...haha ik hoef niet eens naar het licht toe te lopen...
Ik weet niet wat voor verzekering je heb, maar ik ben gewoon verzekerd ook in het buitenland en er staat nergens in de polisvoorwaarden dat je in Duitsland niet
op de autobahn hard mag rijden .of je nou met 120 of 200 ergens tegenaan knalt maakt voor de ravage niet veel uit .

Red Beast schreef:bosp-corv schreef:Red Beast schreef:JP schreef:Vriend van mij zit ook op zo'n combinatie in De. Hij ziet ze dan ook regelmatig met dergelijke snelheden voorbij komen...en na verloop van tijd ziet hij ze weer als ze door de Polizei bij elkaar worden geveegd...maar dat is dan ook een HELL of a WAY to die...FUCK IT, gas d'r op, daar zijn ze voor gemaakt en ik wil niet achter de geraniums op 85 jarige leeftijd om het leven komen...nou heb ik geen airbags dus mag ik meteen door...haha ik hoef niet eens naar het licht toe te lopen...
denk jij nou echt dat als jij in duitsland boven de 200 hebt lopen knallen dat de verzekering dan nog iets vergoed hahaha

Dat lijkt mij wel ,het is daar toegestaan dus kunnen ze daar niets tegen inbrengen en zoals ik al eerder zei er staat niet in mijn polisvoorwaarden dat ik in Duitsland
niet harder mag rijden dan 130

Trogdor schreef:Die moet je ook eens kijken. Geen Corvette .. maar man man man .. dit is beter dan even een sprintje zeg .. op LPG notabene!
Bij mij zal er echter nog wel een begrenzer op zitten 
zit ook niet veel gang in die Audi, het duurt een eeuwigheid voor de topsnelheid word gehaald,trek

bosp-corv schreef:Gaaaaaapzit ook niet veel gang in die Audi, het duurt een eeuwigheid voor de topsnelheid word gehaald,trek
daar nog even de tellerafwijking van af en die 310 word dan dus ook niet gehaald,het zal mischien
280 echt zijn.
Enne: onze Vettes halen het niet 
Nou, ik vind het voor een 1800 kilo zware kolos met de CW-waarde van een kleine bungalow toch nog een aardige prestatieEnne: onze Vettes halen het niet

bosp-corv schreef:Die van jou mischien niet maar ik heb die van mij ook al eens op de 300 gehad en die zat
daar heel wat sneller aan als die Audi,en dat was nog met de kap open.

Robert LS6 schreef:Toen ik in duitsland reed een paar weken geleden, gaf de teller 240 aan en op mijn tomtom 242!
Dus ik heb het gevoel dat de teller van een C5 best wel nauwkeurig is.
Ed schreef:Robert LS6 schreef:Toen ik in duitsland reed een paar weken geleden, gaf de teller 240 aan en op mijn tomtom 242!
Dus ik heb het gevoel dat de teller van een C5 best wel nauwkeurig is.
Mijn C5 geeft boven de 100 bijna 10 km meer aan dan de TomTom...
Misschien ligt t aan mijn niet-originele banden?

bosp-corv schreef:Dat deed de mijne ook met de standaard banden ,met deze die er nu onder zitten is het iets
minder en geeft hij bij honderd ongeveer 7 km te veel aan ,overigens geeft mijn C4 te weinig aan
97 is 100 op de nav en mijn C3 nog minder 95 is 100 op de nav.

Cenobyte schreef:bosp-corv schreef:Dat deed de mijne ook met de standaard banden ,met deze die er nu onder zitten is het iets
minder en geeft hij bij honderd ongeveer 7 km te veel aan ,overigens geeft mijn C4 te weinig aan
97 is 100 op de nav en mijn C3 nog minder 95 is 100 op de nav.
Ha grappig, mijn C5 geeft inderdaad ook teveel aan, terwijl de C4 inderdaad te weinig op de teller aangeeft.

Keer terug naar Nieuws & media
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast