Groetjes Jacques

Jacques Levels schreef:Dag Rene
Op de eerste pagina staan foto's van de auto drie stuks van een gele Corvette dus je kan ze bekijken hoop dat het je smaak is. Ps is die C4 van jou ziet er ook super uit rijd bij mij in het dorp ook een van rond heel mooi met zonnig weer.
groetjes jacques
oftewel, zeer zeker mijn smaak. Maar zoals Sander ook al zei, nog wat foto's van onder de kap en van binnen natuurlijk 

En daar ga ik me er eerst een paar op drinken ha ha 

nee laat maar dus wellicht heeft iemand een adresje voor mij waar ik gewoon een jack kan kopen of heeft iemand ervaring met deze gast.Jacques Levels schreef:Dag Mannen
Op marktplaats staat iemand met jassen te koop van Corvette kan iemand me vertellen waar ik deze kan kopen in Nederland heb bij deze knaap niet zo'n goed gevoel omdat de prijs eigenlijk wel heel erg laag is. En dat je het niet kan ophalen of onder rembours kan betalen eerst geld overmaken en dan een jack ha hanee laat maar dus wellicht heeft iemand een adresje voor mij waar ik gewoon een jack kan kopen of heeft iemand ervaring met deze gast.
groeten jac
ik had niet gedacht dat hij zo mooi was ik moet zeggen het was het wachten echt wel waard heb alleen niet horen lopen de accu naar de klote Jacques Levels schreef:Het is eindelijk zover ik heb gisteren mijn auto kunnen bewonderen en ik moet zeggen buiten verwachting echt een super vette autoik had niet gedacht dat hij zo mooi was ik moet zeggen het was het wachten echt wel waard heb alleen niet horen lopen de accu naar de klote
en ze hadden de foute accu daar dus hebben ze een nieuwe moeten bestellen en ze wouden hem met een powerpack starten maar dat heb ik verboden
deze geven een stroomboost af en ik weet niet of dit wel heel goed voor de autos is dus maar wachten op de nieuwe accu en hem daarna ophalen.

Gebruikers op dit forum: Randy_LS1_Corvette en 1 gast