Supercharged corvette C5

Over de vijfde generatie Corvette (1997-2004).

Re: Supercharged corvette C5

Berichtdoor Jacques Levels » 27 jul 2010, 14:13

Nog even een vraag wie weet waar je een Corvette het beste voor onderhoud naar toe kan brengen en wie heeft er in Nederland verstand van superchargers. Ik neem aan dat jullie wel een goed adresje hebben voor mij en waar de auto in goede handen is.:wauw:

Groetjes Jacques
Jacques Levels
1st Gear

Berichtdoor Red Beast » 27 jul 2010, 17:55

Heb je ook foto's van de Supercharger ?

Zijn er verder nog aanpassingen gedaan aan de wagen kwa versnellingsbak , aandrijving , remmen etc ?
Groeten Sander

AfbeeldingAfbeelding
Red Beast
4th Gear

Corvette: 1999 Corvette c5

Berichtdoor Peer81 » 27 jul 2010, 18:27

Ik denk dat de spoeling met bedrijven die verstand hebben van superchargers erg dun is.
Ik weet wel dat Callaway veel c5's en c6en heeft uitgevoerd met een charger maarja zij zitten in Leingarten in Duitsland.

Groeten Peter
Afbeelding
Peer81
Moderator

Berichtdoor bosp-corv » 27 jul 2010, 18:49

Bij Arton weten ze wel het nodige van die dingen af,ze hebben er zelf een
aantal van ingebouwd in C5,s,verder weet Pro street er wel het nodige van.
AfbeeldingAfbeelding
Rebel without a clue.
bosp-corv
Off Topic King

Corvette: C3-C5

Berichtdoor Jacques Levels » 28 jul 2010, 13:10

Dag mannen

Bedankt voor de reacties ik zal eens contact opnemen met deze firma's maar Duitsland dat is bijna 400 km van huis af dus die hou ik als optie indien niemand er hier iets voor voelt om aan de auto te werken .

Groeten jac
Jacques Levels
1st Gear

Berichtdoor Jacques Levels » 30 jul 2010, 20:12

Dag Mannen

Ik heb me lid gemaakt van de Corvette Club maar nog geen reactie ontvangen weet iemand
of dat lang duurt voor een reactie. Graag even advies van iemand. O ja de auto komt 28 augustus aan in de loods in Rotterdam en kan hem dan op gaan halen heerlijk gevoel

groeten jac
Jacques Levels
1st Gear

Berichtdoor Jens » 30 jul 2010, 21:27

kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt om de auto in het echt te gaan bewonderen. wat betreft het lidmaatschap, komt helemaal goed. anders even een mailtje naar Robert de Gelder.
Groeten, René

Afbeelding
Jens
3rd Gear

Corvette: C4 1984 Crossfire

Berichtdoor bosp-corv » 01 aug 2010, 19:22

Wat Rene zegt,in tegenstelling tot de Corvette zelf,is de club niet zo snel :lgreen:
AfbeeldingAfbeelding
Rebel without a clue.
bosp-corv
Off Topic King

Corvette: C3-C5

Berichtdoor Jacques Levels » 02 aug 2010, 10:05

Dag mannen

Ik heb zojuist bericht van Robert gehad en het komt goed ja ik kijk ernaar uit om de auto in het echt te gaan zien spannend moment zal 30 augustus zij komt in het weekend van daarvoor binnen.

groeten jac
Jacques Levels
1st Gear

Berichtdoor Jens » 02 aug 2010, 13:35

wel gelijk foto's plaatsen he? want we zijn natuurlijk erg benieuwd. :klap:
Groeten, René

Afbeelding
Jens
3rd Gear

Berichtdoor Jacques Levels » 02 aug 2010, 13:45

Dag Rene

Op de eerste pagina staan foto's van de auto drie stuks van een gele Corvette dus je kan ze bekijken hoop dat het je smaak is. Ps is die C4 van jou ziet er ook super uit rijd bij mij in het dorp ook een van rond heel mooi met zonnig weer.

groetjes jacques
Jacques Levels
1st Gear

Berichtdoor Jens » 02 aug 2010, 14:52

Jacques Levels schreef:Dag Rene

Op de eerste pagina staan foto's van de auto drie stuks van een gele Corvette dus je kan ze bekijken hoop dat het je smaak is. Ps is die C4 van jou ziet er ook super uit rijd bij mij in het dorp ook een van rond heel mooi met zonnig weer.

groetjes jacques

Had ik idd gezien :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: oftewel, zeer zeker mijn smaak. Maar zoals Sander ook al zei, nog wat foto's van onder de kap en van binnen natuurlijk :op:

N.B. de rode C4 is idd mijn trots, waar ik erg blij mee ben. Geniet er elke keer weervan, maar dat zul je straks met jouw Vette ook hebben als je er mee over de wegen rijd. :dance:
Groeten, René

Afbeelding
Jens
3rd Gear

Berichtdoor Jacques Levels » 03 aug 2010, 08:11

Dag Rene

Ik zal nog wat foto's erop zetten als ik hem thuis heb staan maar dat is pas over een aantal weken hij komt 28 augustus binnen in Rotterdam en dan moeten nog wat zaken geregeld worden en heb ik hem hopelijk rond week 38 in mijn garage staan. :bier: En daar ga ik me er eerst een paar op drinken ha ha

groetjes jac
Jacques Levels
1st Gear

Berichtdoor Jacques Levels » 09 aug 2010, 12:12

Dag ManneN

Ik heb een vraag is er ook ergens in Nederland een corvette shop waar je spullen kan kopen of moet je alles via de states laten komen ik hoor wel van iemand een handige tip of een mooi adresje

groeten jacques
Jacques Levels
1st Gear

Berichtdoor Jacques Levels » 09 aug 2010, 12:15

Mannen

Ik heb nog een vraag ik ben lid geworden van de Club en op de site staat ook iets van een collectieve verzekering is dit aan te raden wie heeft hier ervaring mee.

Alvast bedankt

Jacques
Jacques Levels
1st Gear

Berichtdoor Red Beast » 09 aug 2010, 12:32

Die collectieve verzekering is voor oltimers ;) en semi klassiekers

Ik heb mijn corvette net als een aantal andere verzekerd bij de http://www.wiggersgroep.nl/

Ik zou zeggen stuur daar even een mailtje heen , je corvette word dan getaxeerd en je bent dan all risk verzekerd :)

Je zit alleen wel aan een limiet kwa kilometers die je mag rijden per jaar , dus dit is alleen handig als het niet je dagelijkse auto wordt .
Groeten Sander

AfbeeldingAfbeelding
Red Beast
4th Gear

Corvette: 1999 Corvette c5

Berichtdoor Jacques Levels » 09 aug 2010, 12:37

He Thanks

Nee ik gebruik de auto alleen maar voor als het mooi weer is en in het weekend dus die gaat echt niet veel kilometers maken op jaar basis tenminste wat is niet veel ik hoop dat je toch een aantal duizend kilometers mag rijden op jaarbasis.

Ik hoor het wel groetjes Jacques
Jacques Levels
1st Gear

Berichtdoor Jacques Levels » 17 aug 2010, 14:52

Dag Mannen

Op marktplaats staat iemand met jassen te koop van Corvette kan iemand me vertellen waar ik deze kan kopen in Nederland heb bij deze knaap niet zo'n goed gevoel omdat de prijs eigenlijk wel heel erg laag is. En dat je het niet kan ophalen of onder rembours kan betalen eerst geld overmaken en dan een jack ha ha :flaptong: nee laat maar dus wellicht heeft iemand een adresje voor mij waar ik gewoon een jack kan kopen of heeft iemand ervaring met deze gast.

groeten jac
Jacques Levels
1st Gear

Berichtdoor corvettec4 » 17 aug 2010, 14:59

Jacques Levels schreef:Dag Mannen

Op marktplaats staat iemand met jassen te koop van Corvette kan iemand me vertellen waar ik deze kan kopen in Nederland heb bij deze knaap niet zo'n goed gevoel omdat de prijs eigenlijk wel heel erg laag is. En dat je het niet kan ophalen of onder rembours kan betalen eerst geld overmaken en dan een jack ha ha :flaptong: nee laat maar dus wellicht heeft iemand een adresje voor mij waar ik gewoon een jack kan kopen of heeft iemand ervaring met deze gast.

groeten jac

ik heb geen ervaring met deze persoon,
maar wel ben ik ook nog opzoek naar een mooie corvette jas.
dus mocht je wat weten hoor ook ik het graag.
groetjes arjan
corvettec4
3rd Gear

Berichtdoor vosje » 17 aug 2010, 16:44

is dat van freddy uit bonn hij ging eerst onder een andere naam
er hebben toen veel mensen een jas besteld via een ander forum en hebben allemaal netjes hun jas ontvangen
en johan-v ?? uit Siebengewald Limburg bied ze voor de zelfde prijs aan
groetjes danny
vosje
1st Gear

Corvette: 76

Berichtdoor Jacques Levels » 20 aug 2010, 15:06

Hallo luitjes

Weet iemand waar ik 2e hands portierramen kan krijgen dit i.v.m. de keuring die ik moet laten doen. De getinte ramen komen niet door de keuring en ik wil die wel terug erin zetten. Als iemand iets weet dan hoor ik het graag

groetjes jac
Jacques Levels
1st Gear

Berichtdoor Jacques Levels » 01 sep 2010, 11:17

Hallo mannen

Het is eindelijk zover ik heb gisteren mijn auto kunnen bewonderen en ik moet zeggen buiten verwachting echt een super vette auto :wauw: ik had niet gedacht dat hij zo mooi was ik moet zeggen het was het wachten echt wel waard heb alleen niet horen lopen de accu naar de klote :stom: en ze hadden de foute accu daar dus hebben ze een nieuwe moeten bestellen en ze wouden hem met een powerpack starten maar dat heb ik verboden :down: deze geven een stroomboost af en ik weet niet of dit wel heel goed voor de autos is dus maar wachten op de nieuwe accu en hem daarna ophalen.

Groetjes Jac
Jacques Levels
1st Gear

Berichtdoor Cenobyte » 01 sep 2010, 13:23

Jacques Levels schreef:Het is eindelijk zover ik heb gisteren mijn auto kunnen bewonderen en ik moet zeggen buiten verwachting echt een super vette auto :wauw: ik had niet gedacht dat hij zo mooi was ik moet zeggen het was het wachten echt wel waard heb alleen niet horen lopen de accu naar de klote :stom: en ze hadden de foute accu daar dus hebben ze een nieuwe moeten bestellen en ze wouden hem met een powerpack starten maar dat heb ik verboden :down: deze geven een stroomboost af en ik weet niet of dit wel heel goed voor de autos is dus maar wachten op de nieuwe accu en hem daarna ophalen.

ERG verstandig! :op:

Een powerpack gaat 9x goed en de tiende keer mol je half de electronica van je Corvette. Bij Andre Boer stond een C6 die op soortgelijke manier was geroosterd. Het risico om voor ettelijke duizenden Euro's te mollen zou ik niet nemen, rustig even de accu afwachten. Wel even checken straks of er geen rare verschijnselen zijn, want een (langdurig) lege accu kan er bij een C5 en C6 voor zorgen dat ook de backup accu van de computer leeg trekt, als ik het me goed herinner.

Veel plezier met die mooie Vette! En voorzichtig aan de auto wennen, vooral als er zoveel extra pk's in zit. Veel mensen parkeren zo'n ding tijdens één van de eerste ritten al tegen een boom ;)
Groetjes,
Mario

HCC Chapter West Brabant
"Silence is golden. Ductape is silver."
Corvette Prototypes - My website

Afbeelding
Cenobyte
Administrator

Corvette: '93 ZR-1 & '04 convertible

Berichtdoor Jacques Levels » 02 sep 2010, 07:32

Hallo Mario

Bedankt voor de reactie en de tip heb wel nog een vraag de corvette moet er nog iets aan bodyshutz gedaan worden of is dat al standaard van de fabriek gedaan en is dat voldoende.En de meeting in Harderwijk is dat iets ben in St-Hubert geweest maar daar was het weer niks jammer.

groeten Jac
Jacques Levels
1st Gear

Berichtdoor Peer81 » 02 sep 2010, 22:12

Tectiel is voor oude auto's niet voor Corvette's! :nono:

Groeten Peter
Afbeelding
Peer81
Moderator

VorigeVolgende

Keer terug naar C5 Techniek