Groeten Peter
bosp-corv schreef:Ik denk dat Kees niet meer op dit forum komt ,als ik het goed heb heeft hij zijn C3
verkocht.Maar dat doet niets af aan deze mooie blauwe C3,veel plezier er mee.
bosp-corv schreef:Ik denk dat Kees niet meer op dit forum komt ,als ik het goed heb heeft hij zijn C3
verkocht.Maar dat doet niets af aan deze mooie blauwe C3,veel plezier er mee.
Kees Elberse schreef:Plaats tegenwoordig wel eens wat op Facebook wat ik aan het doen ben maar heb daar inmiddels weer veel verwijderd omdat de komende regels voor 2015 mij toch wel veel te ver gaan![]()
Peer81 schreef:Kees Elberse schreef:Plaats tegenwoordig wel eens wat op Facebook wat ik aan het doen ben maar heb daar inmiddels weer veel verwijderd omdat de komende regels voor 2015 mij toch wel veel te ver gaan![]()
Leuk dat je weer even langs komt Kees, ik ben helemaal niet van Facebook maar je had de foto's niet hoeven te verwijderen of thans, de verandering waar nu veel mensen over vallen bij Facebook stonden er in 2014 ook al in maar toen opgenomen in een ander bestaand artikel, nu is het een apart artikel geworden waardoor mensen het opeens is opgevallen.Maargoed wel een mooi moment om ermee te stoppen!
![]()
Groeten Peter
bosp-corv schreef:Hey Kees,wat lees ik nu allemaal,nogal shocking,geen clublid meer
,Audi rijden
,geen zin meer in meetings
.Je begint toch niet oud en burgerlijk te worden Kees?
![]()
Gelukkig toch nog met Corvettes bezig dus er is nog een sprankje hoop.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast