door StingRay65 » 03 apr 2010, 20:04
Ja de C1 en C2 leden zijn niet zo actief idd...
Ik weet niet of Fam Boer een flip flop C2 heeft staan. Tijdens de keren dat ik er was heb ik er geen gezien in ieder geval.
Erik: Flip flop is de term in de Corvette volksmond...tenminste dat is wat ik de NCRSers hoorde zeggen tijdens de Nationals in 2007 en 2009.
Inzake de flip flop RPO heb ik me de afgelopen jaren wat in de materie verdiept. Officieel had de C1 geen flip flip optie. De C2 kreeg de flip flop RPO in 1964 officieel op de optie lijst. Exacte productie nummers zijn er niet bekend, zover ik de literatuur moet geloven. Er zijn wel wat special / design modellen gemaakt van de C1 en 63 met een 2-kleuren interieur.
Mijn auto heeft interieur code 443B wat staat voor Wit + Rood Vinyl interieur. Toen ik de wagen in 2004 kocht had ze een zwart interieur, dus gezien het feit dat ze nu onder het body-off mes ligt wordt ze in de flip-flop glorie hersteld.
Ik was benieuwd of er leden waren met een origineel flip flop interieur, daar we toch wat van de originele afwerking zouden kunnen leren...maar wellicht is mijn C2tje straks wel de enige...wie weet...
Michael
Webmaster C2 Registry (
http://www.c2registry.org)
1965 convertible (rally red + flip flop interior)
- 327-300 bhp
- 4 speed muncie
- N11 exhaust
1999 coupe (torch red + light oak interior)
- Z51
- 6 speed
- full option
- Corsa Touring exhaust