Ed schreef:Pfiesieat mee de nieuwe pjoeter!
Mar ja, blijft een appel heh...
Nieuw 24-inch breedbeeldscherm van filmkwaliteit
Maak kennis met de nieuwe 24-inch iMac, de ultieme alles-in-één-ervaring. Met een weergavegebied dat 30% groter is dan het 20-inch model en een geavanceerde videokaart van NVIDIA, is de 24-inch iMac ideaal voor het bekijken van films en diavoorstellingen, werken met veel paletten en vensters - of om gewoon indruk te maken op vrienden.
umfufu1 schreef:kan je er ook mee telebankieren en 3d games mee spelen?
Erik
of om gewoon indruk te maken op vrienden.
Petra schreef:Dus als ik het goed begrijp stapt MAC van zijn geloof af en gaat richting PC.
Peter schreef:Maar laat mij nog maar gewoon een normale pc hebben, zit ook windows op en als ik iets wil wisselen kan de monitor gewoon blijven staan
VetteFreak schreef:Ik ga dit keer eens niet zeiken...
Ik ken deze bak en ik moet zeggen.. ik ben pretty impressed. Mijn zwager werkt in Canada voor Mekkintosj en die heeft me de uitslagen van een paar zeer professionele benchmarks laten zien..
Omwille van mijn werk moet ik natuurlijk wel pro-Microsoft en dus PC zijn.. maar ik was eerder stiekum al een beetje onder de indruk van de laatste Macbook en ook de Mac-mini vind ik niet gek...
Nice toy dude !
Pete.Z schreef:Mooi Mario!!
Ik blijf nog even op de 20",ik geloof niet dat de belasting 3 computers kopen in een jaar tijd als nodig ziet.....
Terug naar Computer & internet
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast